Angeline
Ola! Depois de uma atualização do Windows 10 o Hialgo não inicia mais, já desinstalei e instalei, executei como administrador, executei problemas de compatibilidade. Verifiquei a falta de atualização dos drivers, direct-x e não abre o programa. Como resolver esse problema?
Quote
QuiteReluctant
Hialgo does not start with Windows or double click.

Angeline wrote:
Hello! After a Windows 10 upgrade Hialgo no longer starts, I have already uninstalled and installed, run as administrator, run compatibility issues. I checked the lack of drivers update, direct-x and does not open the program. How to solve this problem?


I do not have an answer. Windows update should not affect HiAlgo at all. You are the first person complaining about this. 

Option 1. There is something special in the new update. Maybe Windows Defender Antivirus now is blocking it? If so, let us see whether other people will complain.
Option 2. There is something other problem with your computer, which you are not noticing. Keep searching!  And good luck. 🙂
Quote
Angeline
Boa tarde, entrei em contato com a Microsoft e responderam o seguinte: "O desenvolvedor precisa atualizar o software para funcionar com novas versões do Windows 10". 
Vi também um post do 
Gomesz  há 2 dias, que está com o mesmo problema, porem no meu PC nem abre a janela no Hialgo.
Quote
momatti
Tenho um PC, horrível e estou tendo o mesmo problema. Já tentei fazer o download de arquivos que o próprio ADM disponibilizou em outro post e mesmo assim não deu certo..
Quote
QuiteReluctant
Angeline wrote:

Good afternoon, I contacted Microsoft and they replied the following: "The developer needs to update the software to work with new versions of Windows 10".


I am sorry I did not check posts for two weeks. THANK YOU FOR THIS INFORMATION. I will see what I can do, but cannot promise success. 🙁
Quote
Angeline
Ok, obrigada!
Desativei o Windows Defender Firewall, Windows Defender SmartScreen, já adicionei o Hialgo na lista de aplicativos permitidos pelo Windows Defender Firewall, desativei o antivírus, desinstalei e reinstalei o programa, nada resolveu ainda.
Fico no aguardo.
Quote